Vstupte do eshopu

BÍLKOVINNÁ DIETA FÁZE III (2 sáčková jídla)

Jednoduchost, flexibilita a dvě pravé jídla denně s malou dávkou sacharidů + CVIČENÍ !!!

SNÍDANĚ V 7:30

1 sladký instantní přípravek (teplý nápoj, příp. Smoothie, příp. Ovesná kaše, příp. Pudink)

šálek neslazené kávy nebo čaje (pokud možno bez umělých sladidel)


SVAČINA V 10:00 POVINNÁ!

Jedno malé jablko, nebo za hrst malin, jahod, třešní... tak co so do dlaně vejde.


OBĚD O 13:00 (k jídlu přidáme malou hromádku rýže) 

sacharidy v podobě rýže pridáváme k obědu až tak na 10-tý den od začátku třetí fáze!

A) 2 vejce natvrdo

B) 100 g telecího, hovězího, zvěřiny či jater

C) 150 g kuřete, krůty či králíka (bez kůže)

D) 200 g libové ryby

Upozornění: Uvedené masa s vysokým obsahem bílkovin musí být připraveny bez tuků, bez smažení, tedy zcela přírodně, nejlépe na teflonové pánvi na vodě, v páře, či v mikrovlnné troubě. Zelenina tvořící přílohu může být podávána syrová, vařená v páře nebo dušená na vodě. Vždy ji dostatečně osolíme!

Zelenina v neomezeném množství (vyberte si z následujícího seznamu):

Artyčoky, Houby, Patizon, Sója (klíčky), Brokolice, Chřest, Pórek, Špenát, Celer bílý, Kel, Čekanka, Květák, Ředkvičky, Dýně, Fazolové lusky, Lilek, Zelí (zelené, červené), Salát (všechny druhy), okurka, Řeřicha, Rukola, Fenykl, Salát polníček, rajče, paprika.


SVAČINA V 16:00

1 SLADKÝ instantní přípravek (např. Pudink, příp. Smoothie, příp. Palačinka)

+ Velkou sklenici vody nebo lehký čaj či velký šálek slabé kávy


VEČEŘE V 19:30

A) 2 vejce natvrdo

B) 100 g telecího, hovězího, zvěřiny či jater

C) 150 g kuřete, krůty či králíka (bez kůže)

D) 200 g libové ryby

+ Povolené druhy zeleniny


Užívání minerálů a výživových doplňků již není nutné


MUSÍTE PÍT

Myslete na to, že během dne je třeba pravidelně pít! Nejlepší volbou jsou minerální vody (pokud možno neperlivé) s vysokým obsahem minerálních látek. Každý den je třeba vypít alespoň 2 litry tekutin. 

Doporučené nápoje:

minerální voda (neperlivá), lehký neslazený čaj / bylinkový čaj, lehká káva / kávové náhrady (pokud možno bez umělých sladidel)


Ve třetí fáze postupně zavádíme do jídelníčku sacharidy. Je třeba si však uvědomit, že zavádění má být absolutně pomalé a třetí fáze by měla trvat déle než fáze druhá. Není možné ji zkrátit a má velmi podstatný vliv pro nežádoucí jojo efekt!

K slazení můžete v případě nezbytnosti použít stevii, či jiné náhradní sladidlo. 


Cvičení by už mělo být samozřejmostí

Je nezbytné věnovat se rozumné tělesné aktivite (alespoň 1 hodinu 3 x týdně). Vhodné jsou tyto typy aktivit: běh, kolo, plavání, posilování, a pod.