Vstupte do eshopu

Způsob platby

Dobírka: Objednávku hradíte při převzetí v hotovosti. (Cena za dobírku je 50 Kč).

Bankovní převod / vklad: Objednávku uhradíte bankovním převodem nebo vkladem na náš účet u FIO BANKY, z kterékoliv banky na základě údajů (č. Účtu, variabilní symbol = číslo objednávky, částka k úhradě), které se Vám zobrazí po zrealizování objednávky jen v případě, že jste zvolili možnost úhrady prostřednictvím této služby. Po připsání platby na náš účet (zpravidla do tří pracovních dnů) bude objednávka odeslána podle dostupnosti položek obsažených v objednávce.

CardPay: je produkt Tatra banky, díky kterému mají klienti kterékoliv banky vlastnící platební kartu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro nebo Diners Club možnost platit ve virtuálních obchodních domech. Po zvolení způsobu platby systémem CardPay a potvrzení objednávky se systém automaticky přesměruje na zabezpečenou webovou stránku Tatra banky, kde je třeba vyplnit požadované údaje - číslo karty, platnost karty, ochranný kód a případně i 3-D Secure heslo. Použití 3-D Secure technologie umožňuje ověření držitele platební karty před odesláním platby na autorizaci vydavatelské bance. V případě, že je karta zapojena do programu 3-D Secure, bude žádaná i identifikace prostřednictvím hesla, které zná pouze držitel karty. Banka následně zrealizuje platbu v autorizačním centru. Po obdržení výsledku transakce v průběhu několika sekund oznámí tento výsledek zákazníkovi na své web stránce a obchodnímu domu prostřednictvím e-mailu nebo v jiném dohodnutém specifickém formátu. Následně bude zákazník požádán potvrdit korektnost ukončení procesu platby a je opět přesměrován na stránku virtuálního obchodního domu.

Poštovné

Doručení v České republice.

Objednané zboží posíláme kurýrní službou DHL (pro ČR doručuje PPL) - (ve výjimečných případech Slovenskou poštou). Lhůta dodání závisí od lhůty přepravce. Je to zpravidla následující pracovní den, po dni odeslání. Pokud při objednání správně vyplníte svoji e-mailovou adresu, budete o odeslání zboží informováni.

Pokud zboží nebude v době objednávky skladem (systém e-shopu to sice neumožňuje), ale při případné technické závadě Vás budeme telefonicky kontaktovat a zboží odešleme po vzájemné dohodě.

Cena přepravy zboží do České republiky kurýrní službou je 100 Kč, s dobírkou 150 Kč. (Při objednávce nad 1350 Kč je doprava i dobírka v ceně).

Všechny objednávky realizované v našem obchodě se řídí zákony Slovenské republiky a nepodléhají zákonem jiných států.

Převzetí zboží od přepravce

Zákazník je povinen překontrolovat zásilku a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. Pokud je doručena zásilka poškozena, neobjednáváte doručovateli dodací list, zatímco za jeho přítomnosti nezkontrolujete zboží pod obalem! V případě poškození výrobku sepište reklamaci s doručovatelem a neprodleně o této skutečnosti informujte prodávajícího. Následně při řešení reklamace je kupující povinen poskytnout maximální součinnost. Nové zboží Vám zašleme zpravidla do 3 dnů, pokud je skladem.

Pokud zásilka nebyla při přebírání poškozena, a přesto je po rozbalení zboží poškozené, ohlaste to ihned (nejpozději do tří pracovních dnů) na dispečink přepravní společnosti! Pokud tak neučiníte, můžete si uplatnit nároky z vad zjištěných při prohlídce jen pokud prokážete, že tyto vady mělo zboží již v době jeho převzetí. Následující pracovní den po nahlášení přijde kurýr přepravní společnosti sepsat škodní protokol a zboží odveze na reklamační oddělení, které nás bude informovat.

Pokud je po rozbalení zboží poškozené jinak (jde o výrobní vadu), kontaktujte prosím přímo nás přes e-mail, tel. nebo SMS.